.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای محدودیت‌های شدید کرونایی در آمل/پلمب در انتظار واحدهای صنفی متخلف
چندین تیم نظارتی اتاق اصناف همزمان با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان آمل فعال شده است.

به گزارش شمال نیوز، سیداحمد کرمی رییس اتاق اصناف شهرستان آمل از فعال شدن چندین تیم نظارتی و بازرسی اتاق اصناف همزمان با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهرستان از روز گذشته خبر داد.

 

 

 

او افزود: واحد‌های صنفی و کسبی شهرستان آمل از نخستین ساعت اجرای این طرح همراهی خوبی داشته و بیشتر این واحد‌ها با وجود نخستین روز از اجرایی شدن طرح اقدام به بستن مغازه‌ها و واحد‌های کسبی کردند.

 

 

 

کرمی گفت: حتی در برخی از خیابان‌ها واحد‌های کسبی که طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، اجازه فعالیت در این ایام را نیز داشتند، به منظور کنترل و قطع زنجیره کرونا در شهرستان داوطلبانه اقدام به تعطیلی مغازه‌های خود کرده که این نوع اقدام‌ها ارزشمند است.

 

 

 

او با اشاره به برخی متصدیان واحد‌های کسبی و صنفی این شهرستان که طبق مصوبه ستادملی مقابله با کرونا باید بسته باشند، افزود: در صورت اقدام خودسرانه برای باز بودن این مغازه‌ها و درصورت مشاهده تیم‌های بازرسی اتاق اصناف، واحد‌های متخلف مشمول اخطار و تعطیلی می‌شوند.

 

 

 

رییس اتاق اصناف شهرستان آمل گفت: تیم‌های بازرسی اتاق اصناف آمل به همراه نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن وتجارت، شبکه بهداشت و درمان همکاری خوبی در چند ماه گذشته برای بازدید‌های روزانه و مستمر دوره‌ای در ایام کرونایی داشتند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.